Nedlouhá existence královéhradeckého ředitelství Čs. státních drah
Hodnocení
Městští zastupitelé usilovali o přesídlení železničního ředitelství do Hradce Králové již v době rakousko-uherské monarchie. Tehdy však byly zdejší tratě považovány za méně důležité a město samé bylo rovněž opomíjeno. Za město intervenoval ve Vídni u ministra železnic 3. února 1911 především starosta JUDr. František Ulrich. Hradec Králové měl být podle přání jeho reprezentantů zvolen za sídlo…
Sdílej toto místo s přáteli
Nedlouhá existence královéhradeckého ředitelství Čs. státních drah
Další místa v okolí - Nedlouhá existence královéhradeckého ředitelství Čs. státních drah
- Běleč nad Orlicí
- Blešno
- Borek
- Březhrad
- Bříza
- Bukovina
- Bukovina nad Labem
- Čeperka
- Černilov
- Číbuz
- Divec
- Dlouhé Dvory
- Dolní Přím
- Horní Přím
- Hradec Králové
- Hřibsko
- Hvozdnice
- Charbuzice
- Chlum
- Kukleny
- Lhota pod Libčany
- Libčany
- Libišany
- Lochenice
- Malšova Lhota
- Malšovice
- Moravské Předměstí
- Neděliště
- Nepasice
- Nový Hradec Králové
- Nový Přím
- Opatovice nad Labem
- Piletice
- Plácky
- Plačice
- Plotiště nad Labem
- Pohřebačka
- Pouchov
- Praskačka
- Pražské Předměstí
- Probluz
- Předměřice nad Labem
- Radíkovice
- Rosnice
- Roudnička
- Rozběřice
- Rusek
- Sedlice
- Sendražice
- Skalice
- Skalička
- Slatina
- Slezské Předměstí
- Stěžery
- Stěžírky
- Střezetice
- Světí
- Svinary
- Svobodné Dvory
- Těchlovice
- Trotina
- Třebeš
- Újezd
- Urbanice
- Věkoše
- Vlčkovice
- Všestary
- Vysoká nad Labem