Dálnice D1 nebo snad H1

Hodnocení

Na základě 0 hodnocení.
Návrhy na výstavbu dálnice napříč Československem se objevily již v třicátých letech minulého století. K otevření prvního úseku dálnice Praha – Brno – Bratislava došlo však až v roce 1971. Ale všechno mohlo být jinak.
 
Exteritoriální dálnice Vídeň–Vratislav také známá pod názvem Hitlerova dálnice (A88) se začala budovat v dubnu roku 1939. Práce však byly po třech letech zastaveny, jelikož…
Sdílej toto místo s přáteli

Další místa v okolí - Dálnice D1 nebo snad H1

Želešice - základní nivelační bod

Želešice - základní nivelační bod

Želešice - Už mi jich zbývá jenom deset (ZNB)

Želešice - Už mi jich zbývá jenom deset (ZNB)

Kaple sv. Peregrina

Ořechov - kaple sv. Peregrina

Nebovidy - kostel sv. Kříže

Nebovidy - kostel sv. Kříže

Želešice - základní nivelační bod, autor: pasatur

21. etapa 10 000 kroků Želešice – Oslavany

Anenský mlýn

Anenský Mlýn

Želešice - kamenolom

Želešice - kamenolom

Turistické rozcestí Nový mlýn

Turistické rozcestí Nový Mlýn

Nový mlýn

Nový Mlýn

Nový Mlýn - památná lípa

Nový Mlýn - památná lípa

Želešický mlýn

Želešice - bývalý mlýn

Vinotéka U Kulaté

Vinotéka U Kulaté